Torsdag- 26 Maj

Idag var jag på praktiken från 08.00 - 12.00, sen stack jag till skolan och var med på sista lektionen på psykiatrin. Vi avslutade det hela med ett grupparbete. Kändes bra att lämna in min sista uppgift.
Allt känns bra nu, jag är klar med alla skolarbeten och det enda som saknas nu är studenten. Jag behöver aldrig mera öppna en bok igen, om jag inte bestämmer mig för att plugga vidare såklart.
Men jag känner att jag behöver en paus ifrån plugget och börja arbeta på riktigt. Jag kan inte förstå att allt är klart nu. Känns overkligt!
Det kändes extra bra när man kom hem eftersom jag fick brev om att min lön skulle dyka upp imorgon! Helt underbart. Nu har jag även städat mitt rum och det känns riktigt bra att ha det fint :)
och... Imorgon är det MÖSSPÅTAGNING! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0