Onsdag- 4 Maj

Den här bloggen har på senaste tiden varit negativ, men det beror faktiskt på mig själv. Har varit nere på sista tiden.. Men ska försöka skärpa mig.

Idag regna det när jag skulle gå till skolan så jag tog bussen till skolan. Där hade vi Psykiatri i 2 timmar och sen tog jag en promenad hemåt. Kändes riktigt skönt att gå en lång promenad och få rensa tankarna lite. När jag kom hem var det bara att vända om till stan för ett köpa lite saker till balen. Sedan gjorde jag och mamma iordning en paj och därefter fixade vi med balklänningen. Nu känns det som jag är klar med balklänningen.
Det kommer säkert bli bra på lördag. Hört att det ska bli fint väder så det är positivt!


Nu ligger jag i min säng och tittar jag på Avatar! Den är så himla bra. Längesen man såg den också.
Laddar upp till skolan imorgon. Börjar 11.30 och slutar 15.00, efter skolan ska jag äntligen träffa Sofie! ;D


Grattis till Anna och Malin på eran dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0