Duktiga jag!

Gud vad skönt det känns nuu! Jag tog tag i 2 uppgifter imorse och jag blev klar med dom nu. Det känns skönt att lägga dom åt sidan. Jag blev klar med Kirre och Anhörig. Två jobbiga bokrecensioner som jag var tvungen att göra för att jag missa den muntliga delen. Nu ska jag strax skicka in dom!


Föresten så skicka jag precis in en uppgift som hade legat på datorn jättelänge (OBS! jag hade glömt den uppgiften) Men man kan ju faktiskt säga att jag blev klar med 3 uppgifter idag.

Jag kan om jag bara vill! :)


Jag tänkte sätta igång med min Intervju nu. Vi fick en uppgift i skolan om att intervjuva personer och jag valde den smarta vägen.. Mamma och pappa :) Jag är klar med själva intervjun, men ska analysera kring deras jobb och så. Så kul ska jag ha nu!
Men innan jag ska fortsätta med mina läxor ska jag göra iordning en kopp kaffe:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0