Tisdag- 22 Mars

Hallå där
Idag vakna jag upp med världens huvudvärk men drog ändå till skolan och var duktig! När vi kom till skolan fick vi reda på att STUDENTMÖSSORNA hade kommit. Helt underbart! Alla hade typ börjat klaga på att sakerna aldrig kom men nu har även vi studenmössorna. Enda som saknas är våra studentkläder, jag hade ju beställt ett par mjukisbyxor som förhoppningsvis dyker upp snart.
Sen hade jag min första körlektion som gick bra och det finns inte så mycket mer att säga mer än att jag var nervös ibörjan men det släppte ganska fort. Nu är även jag igång med kortet.
Ska försöka få skolan och körkortet gå ihop sig på något konstigt och lustigt sätt!
Jag har även hunnit med ett prov i skolan idag, duktig som jag är!

Efter skolan åkte jag hem till Daniel och visade min studenmössa! :) Blev en kortstund där för sen var jag tvungen att åka hem och plugga. Blev klar med Brott och straff. Enda som jag måste göra nu är att renskriva arbetet! ;D Skönt att ha det avklarat.

Nu ska jag läsa i körboken!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0