Julita

Imorse vaknade jag ca 05.30 för att snabbt fixa iordning mig och äta frukost. 06.30 gick bilen hemifrån och jag fick skjuts av mamma som släppte av mig på stan. För att tiden skulle gå lite fortare gick jag till skolan. 
07:15 åkte alla till Julita och när vi väl var framme där var vi förbereda på att hålla en liten föreläsning om Rörelseapparaten för 4 - 6;or i Julita. Finns inte så mycket att säga mer än att det gick bra!
Skönt att kunna strycka en uppgift till!
När jag kom hem ville jag inte ge upp, jag skulle bara hitta ynglet som dök upp häromdagen. Tog bort alla fiskar i akvariumet och tog även bort alla växter och stenar.
Men inget yngel..  jag satt och kolla en halvtimme och tillslut dök det upp. Nu har jag iallafall ynglet i trygghet och ingen av dom andra vuxna kan nå eller äta upp lillfisken. :)

Efter ha fånget fisken har jag suttit och pluggat. Ovanligt?! 
Snart ska jag sova, man blir trött av att plugga varje dag, men först ska jag se tv.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0