Tisdag- 28 Juni

Vad skulle jag göra utan min almanacka? Det är riktigt tur att den finns annars skulle jag aldrig hålla koll på mina saker. Hela den här veckan har jag jättemycket att göra.
Onsdag: Jobba 21.00
Torsdag: Slutar 07.00
Fredag: 9.00 tänkte jag sitta på körskolan och plugga. Kl 12.00 ska jag klippa mig
Lördag: Jobba kl. 21.00 -
Söndag: Slutar 07.00 och på kvällen jobba kl. 21.00.

Verkligen fullbokat schema. Men nästa vecka ser ännu värre ut! Jag säger bara, Man får ta en dag i taget.

Idag har jag hängt ut tvätten i det fina vädret och vid lunch ska jag åka mot stan! Sedan ska jag hälsa på Daniel och sen ska jag hem och laga mat till familjen. :)
Hejaheja!

- Dagens outfit

puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är helt borta utan min almenacka! Jag har typ panik nu för jag har glömt den hos Anders. Håller ju inte koll på något känns de som! Saknar dig gumman! <3

2011-06-28 @ 14:08:05
URL: http://byllabull.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ajdå! Ja man känner sig så tom utan den! Jag saknar dig med, vi får hitta på något snart :) <3

2011-06-28 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0