Söndag- 19 Juni

Jag är glad! Jag har beställt kläder till sommaren. Jag hoppas dom dyker upp innan fredag för jag vill helst vara fin till midsommar! Håller tummarna för att dom vill dyka upp :)

Och snart är det jobbdags, det ska bli skönt att komma igång snart. Jag har några dagar kvar av mitt sommarlov, innan jag ska börja arbeta. Jag är hur glad som helst över att jag fick en vecka ledigt innan jag började. Då hinner jag göra saker som jag inte kommer hinna med att göra sen. Min andra period kommer bli rätt tung. Men det är bara att kämpa på! Jag får ta en dag i taget.

Ska strax titta på en film, men jag kan lova att jag kommer hinna somna innan filmen slutar. Det är typiskt mig ;)  Oj, Nu är klockan mycket och jag ska upp tidigt imorgon så jag tror det är bäst att sätta på filmen nu.

Hörs imorgon
Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0