Shopping på G

Jag funderar på att åka till norrköping eller att gå en runda på stan imorgon. Jag vill nämnligen köpa kläder till sommaren. Inte bara lite kläder utan jag vill köpa rätt mycket hehe. Har inte bestämt mig riktigt om det blir norrköping eller stan än. Vi får väl se imorgon... Just nu lutar det åt Katrineholm för att det är billigast och lättast att ta sig fram. Men iallafall, jag ska försöka hitta fint till sommaren! :)

Fick hem två klänningar idag från Nellys. Den ena satt bra och den andra klänningen kände jag att jag inte kunde behålla, eftersom jag inte trivdes i den tyvärr ;( Nu väntar jag på min andra beställning som jag hoppas vill dyka upp imorgon och som jag kommer trivas med :)
Jag är inne i någon slags period av att jag vill shoppa.

Nu ska jag släcka lampan och försöka sova för imorgon ska jag shoppa! :D
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0