Onsdag- 15 Juni

Vad alla verkar jobba och vara duktiga nu när skolan är slut. Verkar som alla har fått sommarjobb, kul! :) Hoppas att man får vara kvar bara på jobbet bara sen i höst. Själv börjar jag den 23 Juni, torsdag nästa vecka. Det känns otroligt skönt att ha en vecka ledigt och jag känner att jag behöver ha lite ledigt innan jag sätter igång.
Den här veckan är fullbokat, jag vet knappt hur jag ska hinna med allt, men jag får ta en dag i taget.

Idag vakna jag upp med ont i halsen, det är väl typiskt. Jag får inte bli sjuk nu när mitt liv precis börjat. Varför jag säger att mitt liv har börjat är att jag har slutat skolan och jag är inne i arbetslivet. Typ drömmen jag hade när jag gick i skolan. Det kommer kännas konstigt sen i höst när man inte har så mycket att göra (förutom jobb) Jag är ju van att gå i skolan.
Nu ska jag strax gå in och duscha och sen sätta mig med en kopp te och hoppas på att det inte gör ont i halsen.

Skriver senare ikväll! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0