Bella stackarn

Min kära Bella.. hon fick stort epilipsianfall igen. Jag har aldrig sett när ett djur har fått, utan jag har bara sett när en människa fått epilipsianfall. Så hemskt att se och det finns inget man kan göra heller.
Bella stod upp när hon fick anfallet och helt plötsligt så ramla stackarn ner på golvet och låg på sidan och bara skaka. Hon skaka jättemycket och det fanns inget jag kunde göra utan jag fick sitta och klappa henne och visa att jag fanns där för henne. Usch så hemskt det var att se sin hund lida så mycket.


Kommentarer
Postat av: Bragesolveig

Thank you for producing such a down to earth site.

2012-01-20 @ 11:06:53
URL: http://bragesolveig.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0