5 dagar kvar till studenten

Ojoj så dålig jag är på att blogga, men jag har inte orkat skriva och berätta om vad som har hänt. Men i helgen har jag varit med Daniel och vi har haft en egen lägenhet ihop. Vad man längtar efter att flytta till en egen lägenhet med sin pojkvän.
Det var iallafall skönt att komma bort ifrån kvarteriet! Vi besökte marknaden på stan både fredag och lördag. Kul att se så mycket folk på stan, det var längesen man såg att det fanns liv i stan. Men på lördagskvällen drog jag och Daniel hem till Sofie och åt pizza. Blev några filmer där och sen drog vi tillbaka till lägenheten och sov. På söndagen åkte vi hem till Daniel och fiska. Vi fick en liten liten fisk. Men fisken var en plutt så vi kastade tillbaka den. =)
Idag åkte jag hem tidigt på eftermiddagen för att hinna med saker som t.ex. köra bil, kolla busstabellen, hålla koll på hundar. 
Nu är det snart sängdags, det är nämnligen skola imorgon.. Inte haft skola på 4 veckor, så det känns nog skönt att komma tillbaka och gå mina 5 sista dagar i skolan.

5 dagar kvar till STUDENTEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0