4 dagar kvar till studenten

Idag började jag min dag hos tandläkaren. Man måste undersöka ibland så att man inte har några hål i tänderna. Duktig som jag är hade jag inga hål i tänderna och jag fick veta vilket pris jag låg på. Jag är så glad att jag ligger på nr 1, vilket menas att jag har bra tänder som jag inte kommer få betala så mycket för.  
Åkte vidare till skolan efter tandläkaren och där gjorde vi inga vettiga saker. Eller en vettig sak gjorde jag. Jag lämnade in alla böcker. Nu vet jag helt säkert att jag inte har några böcker kvar i skolan. Rätt skönt, jag trodde inte jag skulle hitta alla böcker som tillhörde skolan.. var nästan säker på att jag skulle få betala! Men icke!

På eftermiddagen tillbringade klassen i sjukhusparken och där hade vi lekar, för en gång skull var det kul. Vi fika även där och njöt av solen.
Sedan cykla jag hem och bytte kläder och gick ut och sola. Blev att jag kollade busstabellen senare på kvällen. Jag måste verkligen vara säker på tiderna. Det är snart dags! =)
Jag längtar efter att få jobba! När jag väl har börjat jobba är jag undersköterska! Svårt att tro, men så är det!




En bal bild på mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0