Tisdag- 19 Juli

Usch jag kan inte sova! Vet ej vad det är med mig, jag har aldrig haft problem förut med sömnen. Men just nu när man ska jobba dag och behöver vila ut så kan man inte sova. Det är heller ingen idée att försöka tvinga mig själv att sova för jag ska ändå upp om en halvtimme.
Idag blir det jobb, 07.00 - 14.00, skönt att sluta skapligt så man äntligen får fritid, den har jag saknat i 4 veckor då jag jobbade natt.
Nu tänkte jag gå och göra iordning en stor frukost, det var längesen jag var noga med frukosten och jag ska börja vara noga med den från och med nu, eftersom frukost är den viktigaste måltiden. Det är en bra start på dagen!
Så ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0