Tisdag- 18 Januari

Idag vaknade jag upp bredvid älsklingen, han drog till jobbet rätt tidigt medans jag låg kvar i sängen tills klockan ringde på 07.00 men jag snooza till kvart över (A) Sen gick jag upp och gjorde mig iordning för att gå till skolan. Jag gick enda till skolan, det var bra gjort av mig.
I skolan redovisade jag och Emelie våra redovisningar. Vi hade två redovisningar tillsammans fast i olika ämnen då. Skönt att bli av med dom.
Sen när jag kom hem har jag bara gått och haft tråkigt. Har klagat rätt mycket här hemma om att det inte finns något att göra, ja jag är rätt uttråkad. Men mamma tyckte jag skulle vattna alla blommor, vilket jag också gjorde... Nu tänker jag röra mig. ;)

Slänger in en bild med



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0