Söndag- 2 Januari

Hej, nu tänkte jag vara duktig att skriva igen.
Jag kom hem från Daniel vid 14.00 idag och sen har jag bara varit hemma, stack ut med hundarna en sväng men dom ville bara raka vägen hem, pga det smäller. Lust att anmäla alla som smäller fyrverkerier nu när nyårsafton är över. Tänk på alla djur som är livrädda? Man får smälla på nyårsafton mellan 17.00 - 01.00, tror jag. Det borde väl räcka? Tänk för guds skull på alla djur?
Jag har två hundar hemma och varje nyår brukar vi åka ut till skogen vid 12 slaget för att hundarna inte ska dö av rädsla. Vi brukar även ge dom lugnande. Och det hjälper inte ens.
Så tänk på de.

Just nu sitter jag och lyssnar på Jay Smith. Han är bara för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0