sjuk

Anledning till att jag inte har skrivit på några dagar är för att jag har legat sjuk nu sedan i söndags.
Det började med att älsklingen kom hit på lördag och myste med mig. När vi sen skulle sova sa jag hela natten att jag hade ont i magen. För jag kunde verkligen inte sova. Sen vakna jag runt 8.00 på morgonen och kräktes ;/ Inge kul alls. Sen vart jag svimfärdig och var trött hela dagen. Så man kan säga att jag låg i sängen stort sätt hela dagen igår. Var uppe och åt mat , men hade ingen matlust alls. Så fort jag ställde mig upp kändes det som jag skulle svimma.
Nej usch!
Idag är det bättre, jag är mycket piggare men jag har tyvärr ingen matlust nu heller. Resultatet har visat att jag har gått ner 2 kilo. Det känns inge vidare att jag har gått ner i vikt. Vill inte bli smalare än vad jag är!
Det blir ingen praktik imorgon pga de här. Magen är inte bättre. Vill strypa magen så jag kan gå imorgon på praktiken. ÅH!
aja det är som det är. Nu vet ni vad jag gör om dagarna..

ligger i sängen och försöker bli frisk.

GAah arg!

Kommentarer
Postat av: D

mjaa! bejb, det är inge vidare måste jag säga ;)

2011-01-31 @ 23:52:51
Postat av: Ida

Gumman då..! Krya på dig. Jag ska iaf till praktiken idag mår mycket bättre. <3

2011-02-02 @ 10:49:44
URL: http://SvenssonIda.devote.se
Postat av: MALIN

Imorgon ska jag till praktiken. Nu ska jag ta igen allt jag missat. :P <3

2011-02-03 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0