Måndag- 24 Januari

Godmorgon! :) Nu har jag precis varit inne och duschat och tänkte sätta mig här en liten stund. Det är nämnligen praktik idag och jag ska vara på stroke avdelningen. Det känns lite läskigt med tanke på att jag tycker det är läskigt att vara på sjukhus, att ta blodprover medmera. Det känns då inte så kul att vara på sjukhus. Men som dom andra säger till mig så kommer det nog gå bra ändå! Vem vet, jag kanske vill jobba på sjukhuset efter praktiken?
Idag börjar jag iaf på sjukhuset kl. 14.00 och jag vet inte när jag slutar så vi får se.
Innan jag börjar, ska jag ta det lugnt här hemma, jag ska städa lite och bara koppla av =D

Hörs!

Glad är jag iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0