Måndag- 17 Januari

Idag i skolan hade vi friskvårdsdag. Det var rätt roligt, men jag var som sagt jättetrött och när jag blir trött så är jag inte på humör riktigt. Menmen, sån är jag.
Först hade vi bågskytte i 2 timmar och Linnea kom 3:a :D Vi hade nämnligen en tävling den sista halvtimmen. Jag kom vidare till finalen en gång men jag åkte ut lika snabbt xD Bra gjort ändå!
Sen gick vi till duveholm och käka smaklös mat, och efter det avslutade vi dagen med vollyboll. Det var inte min grej. Blev irriterad på slutet av lektionen för att det gick dåligt , haha. Så det kan va!
Sen slutade vi och jag kom hem och drack lite kaffe.

Ikväll ska jag hem till Daniel och sova där :)

Trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0