Igårdagens

Tänkte berätta om min dag igår!
Jag började med skolan och hade några lektioner och när klockan slog 14.00 slutade alla lektioner och Emelie och jag drog ner på stan en sväng, hon skulle ladda på mobilen. Vi bestämde oss senare för att fika och sitta och prata en stund. Mycket trevligt! Sen tog vi bussen tillbaka till skolan och satt där med dom andra flickorna :)
Sen satt vi till kl 17.00 och då kom pizzan! Vi fick pizza i skolan, helt underbart! Sen bjöd dom på cola med, mums!
Sen vid 18.30 var vi rätt förberedda och hälsade alla välkomna till Ellwynska. Jag tror det kom runt 50 st. Ganska några människor än vad det var när jag skulle kolla på min skola. Vi var mer än 100 st då. Jag kommer ihåg att jag gick med Cornelia och Emma då :)
Men iaf var det 4 stationer på Ellwynska och min station var rundvandringen. Visa människorna hur skolan såg ut. Många tyckte det var stort och att det såg jättehem trevligt ut. 
När det var slut på öppet hus kom mamma och hämtade mig :)

Lägger in lite bilder. Dock saknas Linnea! :(






Emelie, Ida, Denice, Denise och jag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul i hade! Både på stan och i skolan! :D Du får skicka bilderna :) <3

2011-01-16 @ 20:03:01
URL: http://emelieadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0