2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Asså inte vad jag kommer på..

Har du några nyårslöften?
Ja jag har nyårslöfte. Det börjar bli dags att vara snål och börja spara pengar på allvar

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inga av mina vänner

Vilka länder besökte du?
Åbo, om det räknas?

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Typ alla?

Största misstaget?
Jag har inte gjort några misstag, hoppas jag.

Bästa köpet?
Bästa köpet, jag kommer inte på mitt absoluta bästa köp, utan jag tycker jag har gjort bra köp på saker som jag har köpt.

Vad spenderade du mest pengar på?
jag antar att det är kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja såklart. Familjen, vännerna och pojkvännen

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka, love the way you lie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog både två

Vad önskar du att du gjort mer?
jag kommer inte på något..

Favoritprogram på TV
Ensam mamma söker, bonde söker fru och idol.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Oj, jag var hemma med Daniel och sen cyklade jag iväg till praktiken och jobbade. Mina vänner firarde mig dagen efter ;)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag har ingen direkt stil utan jag går i det jag tycker är snyggt. Leggings och jeans använder jag mig utav mest

Den bästa nya personen du träffade?
Jag kan helt enkelt inte favoritsera.

Vad önskar du ska hända 2011?
Jag kommer önska mig att få jobb tidigt, så att jag kan flytta hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0