Söndag- 6 Februari

Vaknade upp med min älsklingen idag och vi var väldigt sega på att gå upp från sängen. Jag brukar inte vilja ligga kvar i sängen så länge, eftersom jag blir seg av det. Men tillslut gick vi upp och gjorde iordning toast. Massa gott och det ska jag börja göra oftare! Sen hängde vi med mamma och handlade till Ica Maxi, som det nu heter. Finansministern var där inne, coolt ju! När jag skulle packa ner varerna i påsen så stod han bredvid mig och gjorde exakt samma sak. De ni! Har nog aldrig varit så nära en kändis.
När vi kom hem från Ica Maxi, drog jag och Daniel på en liten promenad till sjön och vi fastnade för änder där, haha. Efter promenaden åt vi mat och sen drog vi och tittade på film,efter det drog älsklingen hemåt.
Då fixade jag med lite läxor och sen blev det solsidan.

Imorgon är det praktik, 14.30 till 22.00.

och grattis till daniel, som börjar med sitt jobb imorgon (:


Gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0