Lördag- 5 Februari

Idag har jag faktiskt börjat min dag med att bäddat min säng noga. Men dessvärre går jag fortfarande i morgonrock. Jag kände att jag behövde få sega idag.
Sen kommer Daniel hit och myser med mig, så det blir en bra lördagskväll!

Innan Daniel kommer ska jag självklart ta på mig kläder och fixa till mig.
´
Tänkte berätta lite om min kväll igår :D
Började med att jag gick till praktiken för att jobba från 07.00 - 15.30. När jag kom hem gick jag in och duschade och tog det lugnt. Vid 19.00 (?) kom emelie och hämtade upp mig och vi åkte hem till Denice för att fixa till oss mer och vi försökte tagga till festen. Men jag var inte ett dugg taggad.. Linnea kom sen och därefter åkte vi iväg och hämtade upp Sara och åkte till en förfest. Det var ganska lugnt där. Men senare drog vi till Safiren och där dansa vi så mycket att idag har jag träningsvärk i både armar och ben.
Tack för en bra kväll flickor!

och tack till emelie som körde igår <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv tjejen! Ingen fara, var dock trött när jag skulle köra hem :p men det gick ju bra :) <3

2011-02-06 @ 19:41:45
URL: http://emelieadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0