4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mitt mål i mitt liv är faktiskt få tillbaka min gamla hårfärg som jag har. Jag är på godväg att få tillbaka håret eftersom jag inte har hittat någon utväxt på mitt hår... än. Sist jag färgade håret var ca 4 månaders sedan? Jag hoppas på att jag har ungefär den här hårfärgen. Jag kommer säkerligen slinga mitt hår efter jag har fått ut min hårfärg, men kommer nog inte färga om hela håret.  Fast vem vet, jag kan ändra mig om 20 år!
Drömmen är att jag ska få jobb efter skolan och kunna få flytta till en egen lägenhet och starta mitt liv. Ja det är nog min dröm. Mina önskningar är att få ha kvar alla nära och kära!

Nej det här är inte min hårfärg som jag har nu. En gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0