13 – Mitt drömbröllop.

Mitt drömbröllop.. Min klänning ska vara vit och den ska vara lite lång så att den går ner på marken en liten bit, men inte allt för långt. Har inte bestämt mig vart jag vill gifta mig än. Jag vill att pappa går med mig till min prins, som står längst fram vid prästen och där byter vi, så att jag ställer mig med killen jag ska gifta mig med.  Ni förstår vad jag menar.
Jag vill ha snygg dukning, tårta och färgerna ska vara vit, ljusrosa. 
Ska ha 2 brudtärnor som ska ha beige klänning.
Ja, jag kommer nog ändra mig den dagen jag ska gifta mig.
Men en sak vet jag iallafall att jag ska göra, jag ska åka på smekmånad.


Kommentarer
Postat av: D

vem ska du åka med? ;)

2011-02-24 @ 23:20:19
Postat av: MALIN

Dig såklart! :)

2011-02-25 @ 15:21:24
Postat av: D

THIHI :D tänkte väl det va ;)

2011-02-25 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0