Torsdag- 8 December

Imorse gott folk, fick jag först skjuts till folktandvården, jag var verkligen piss nervös inför jobbet imorse. Mådde inte alls bra. Jag skulle nämnligen vara själv på folktandvården.. Det som jag var mest nervös för, var att larma av. Tänk om jag skulle glömma bort koden? Tänk om jag skulle slå fel kod? Vad händer då? Vem skulle jag ringa om det blev knas? Usch, jag var verkligen rädd.
Men, jag kom ihåg koden & jag slog rätt kod. Allt löste sig. Väl inne på folktandvården börja jag med mitt städande. Det var verkligen stressigt. För jag ville helst vara klar med behandlingsrummen innan 07.00 eftersom alla tandläkare dyker upp runt den tiden.  Och jag hann med tiden! Jag känner mig så grym. Jag var helt klar med folktandvården kl 08.00, då gick jag till sjukhuset och hjälpte till där.
Jag har gått mycket själv idag & det är skönt det med. Men jag tror jag föredrar att ha någon att gå med. Ha någon att prata med. Slutade min dag på jobbet ca 15.00.
Efter jobbet gick jag till Nordéa och tog bort mitt bankkort, för jag har ju fått ett nytt bankkort och då klippte vi sönder mitt gamla kort. Nu slipper jag fundera på det. Sedan tog jag en promenad hemåt, fast inget nytt, gått hem varje dag efter jobbet.

Nu har jag precis sett julkalendern, jag tycker faktiskt den är bra! Den handlar om några tjuvar, imorgon får vi se vad som händer. Var liksom spännande idag^^ Menmen nu börjar jag tyvärr bli hungrig, tycker resten av min familj ska komma hem och ge mig mat.


Jo en sak till, igår invigdes min Internetdosa & den funka även. Yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0