Tisdag- 6 December

04.45 ringde min klocka och sa att jag skulle upp, fick skjuts idag av min kära mor så jag kom till folktandvården kl 06.00. Allt gick bra och vi blev klara i god tid. Då drog vi tillbaka till Sjukhuset och jag gick senare upp till en avdelning och gjorde mycket på avdelningen själv för sedan fick jag hjälp av en som annan och vi blev klara i god tid även då, eftersom det var ca 1 timme kvar till lunch hjälpte jag några andra innan lunchen. Sedan blev det lunch och vi laddade upp för nästa städning. Slutade jobbet kl 15.00 och då tog jag mig en promenad till backavallen då mor min hämtade upp mig där och då åkte vi till specce och handla mat.
Jag måste säga att allt gick bra idag, även fast jag var riktigt trött och tappade allt jag höll i så flöt allt på ändå!
Jobbet blir ju förtusan roligare för varje dag som går + att jag fick höra att jag var duktig och att det såg fint ut! Ja såna saker blir jag glad av. 

Ett minus bara.. jobba kväll på fredag igen 11.00 - 19.00.
Positivt med att jobba kväll, slippa gå upp så j*kla tidigt.
Negativt med att jobba kväll, sluta sent -.-

Nu fick ni veta ungefär vad jag har gjort idag. Intressant va? I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0