Söndag- 18 December

Hejhej
Inatt hade jag värsta drömmen, usch. Det handlade om min gamle lärare Andreas på gymnasiet. Han ville tydligen sätta dit mig för jag mobba personer. Det var verkligen hemskt. Han gjorde allt han kunde för att han skulle sätta dit mig. Han pratade med mina föräldrar och övertalade alla om att jag var en mobbare och att jag inte skulle få gå kvar på en riktig skola utan att jag skulle bli avstängd från alla skolor. Sedan att jag skulle bli omyndigförklarad. Haha, vad drömmer kan vara jobbiga. Det var riktigt skönt att vakna upp sen kan jag lova.

Nu ska jag springa in i duschen, ska senare till vingåker för att kolla på gammelfarfars hus. Om det finns några saker som vi vill ha från hans hus. För han har ju flyttat till äldreboende nu. Så ser planerna ut, sen efter vi har kollat på gammelfarfars saker kanske jag ska sova hos ......  Så äre! Nu blir det en skön dusch.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0