Påhitt om kaffe?

Nu ni! Jag har drack kaffe ca 07.30 och titta på julkalendern och när den och kaffet var slut la jag mig i sängen för att försöka sova, jag tror att klockan va då runt 08.00. Jag kan säga en sak, jag somna. Gud så skönt det var att sova! Vissa kan inte sova när dom dricker kaffe men det är bevisat nu, jag har ju gjort testet, jag kan sova. Varför skulle det inte funka för mig men alla andra har svårt att sova efter dom har druckit kaffe? Någon som kan  svara? Skulle vara kul att få höra åsikter och hur speciell man är. (a)
Det är inte heller första gången jag har somnat av kaffe, så det är ingen engångsgrej

Kommentarer
Postat av: emma

Om du tror att kaffe funkar så funkar det!

2011-12-14 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0