Måndagen

Dagen blev genast mycket bättre när städ ringde och undrade om jag kunde jobba den 27, 28, 29 och 30 December. Det känns rätt skönt att slippa julen och nyår, fast jag ska inte säga för mycket nu, då kommer dom ju ringa och fråga mig om jag kan jobba dom dagarna bara för att..
Efter en halvtimme ringde städ igen och bjöd in mig på julfrukost på onsdag, det känns så härligt att dom ringde och fråga mig om jag ville komma, det är kul att dom tänkte på mig! Jag tror faktiskt att jag ska gå dit på Onsdag och träffa alla. När man blir bjuden tycker jag man ska ta chansen. Sen är det julafton på Lördag för vissa som kanske glömt det? En viktig påminnelse. 

Ska avsluta mitt inlägg här nu. Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0