Lördag- 10 December

Hallå där!
Nu har jag precis gjort några ärenden på stan så nu sitter jag här på sängkanten och kollar datorn. Men jössös vilken seg dag det är. Skulle vara skönt att sova en eller två timmar. Fast sova gör man väl på nätterna? Eller hur är det tänkt egentligen?
Nu på dagen har jag inga direkta planer, ska sega och ta det lugnt och jag tycker faktiskt att jag förtjänar att ha det skönt. Ska väl gå och välja ut lite kläder snart så man har det gjort. Och kvällens planer ser ut såhär, Linnea ska ha födelsedagsfest hemma hos henne, jag & dom andra flickorna ska komma dit :) Jag hoppas att det blir alla denna gång, det var längesen de var alla. "/ Men kvällen ser jag fram emot. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0