Fika och julklappar med goa vänner!

Dagen började med att jag tog en promenad hem till Linnea. Där borta träffa jag även Emelie, Denice, Ida. Vi blev bjudna på fika, det blev tårta, lussebullar och kakor. Sen får jag inte glömma julmusten ;)
Senare blev det julklappar. Vi hade köpt en julklapp var som vi senare lottade ut. Ska visa vad alla fick! Fast har inte så bra bilder, utan vissa bilder ser man inte julklappen,
Efter vi hade fikat och pratat lite så åkte alla hem och duktig som jag är, gick jag hem!



Självklart var jag tvungen att ta ego bilder innan jag drog till Linnea. (a)



Tårtan och lussebullarna










Spännandee! ;)



Bjuder på en söt bild!




Titta vad fint! :)









Söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0