Onsdag- 31 Augusti

Just nu känns allt bra, jag är glad och det ska jag fortsätta vara länge till. Allt flyter på. Jag ska jobba 6 dagar på lövåsen. Igår ringde dom och fråga om torsdag, lördag och söndag. Och precis just nu ringde dom och fråga om jag kunde jobba fredag och det känns så härliiigt! Oh nästa vecka ska jag ju jobba tisdag och onsdag. Jag får ju ihop några timmar även i September, vilket det är imorgon! Som sagt, allt flyter på och jag hoppas det fortsätter såhär bra! :)
Snart ska jag gå ut och gå med vovven som har legat i min säng hela natten, som jag även vaknade upp med.

Men jag har ju ett problem, jag är så himla bio sugen, någon?

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

:)<3

2011-08-31 @ 21:44:04
URL: http://byllabull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0