Onsdag- 10 Augusti

Nu är det bara två dagar kvar på mitt sommarjobb, det känns både skönt och tråkigt. För jag vet ju inte vad som sker i höst, utan jag ska försöka söka runt bland alla jobb. Jag tänker iaf inte plugga vidare, så mycket har jag förstått. Nu ska jag bara ta det lugnt och sedan kanske plugga vidare nästa år? Så ser planerna ut!

Det är mycket som har hänt på senaste tiden. Miste en familjemedlem, blivit singel, jobbat väldigt mycket,
Men det går bra att ta en dag i taget och försöka tänka positivt, då går allt så mycket lättare.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du blivit singel!? :o Tråkigt att höra tjejen! Vi får ses någon dag och snacka om allt som hänt i sommar! :) <3

2011-08-12 @ 13:01:08
URL: http://emelieadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0