Helgen

Jag har haft en jättebra helg med min fina Daniel.
I lördags kom Daniel till Vingåker och mötte mig efter jobbet och vi drog en sväng till factory, jag hitta tyvärr ingeting men Daniel hitta ett par skor! Sedan drog vi hem och köpte grillat kött och tillbörigheter till och satt och njöt i solen. Det har verkligen varit underbart väder. Daniel fixade grillen och jag gjorde iordning en jättegod sallad och någon slags potatis/pommes/chips. Ja något var det iallafall. haha
Vi tittade på körslaget och sen gick vi och la oss efter det.
Söndag Kl 05.30 ringde min underbara klocka och sa att jag skulle upp. Åkte sen till vingåker och jobbade. Jättebra där, verkligen! Efter jobbet åkte jag hem igen och när jag kom fram till Katrineholm mötte Daniel mig och vi drog hem till mig och fixade till oss och sen drog vi på bio "Hur många lingon finns det i världen?"


En liten små rolig film faktiskt!

Måndag: Vaknade upp hemma hos Daniel och vi fixade till oss och drog iväg till Daniels mormor och morfar och åt god mat där. Det var väldigt trevligt. 
När vi åkte därifrån så tog vi en cykeltur tills körslaget skulle börja och när kl var 20.00 satt vi framför körslaget och hejjade på Katrineholm. Det slutade med att Katrineholm kom 2:a och det var jättebra gjort. :)
Åkte hem på kvällen/natten eftersom Daniel skulle jobba 00.00.

Jag tror ärligt talat att jag somna direkt i min säng då.

Tisdag: Jag tog en promenad till stan för att möta mamma. Vi gick och handlade lite grejer. Idag har det varit en lugn och skön dag.

En rolig nyhet. jag har fixat så jag har flera kanaler i mitt rum. Känns underbart skönt.
Annars har inget hänt, allt är som vanligt.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0