Lördag- 9 April

Ligger i renbäddade laken i sängen och kollar lite på tv, otroligt skönt! Jag tycker om när man känner att det är rent och fräscht, jag önska man kunde byta varje dag ;). Jag har varit så duktig idag med. Plockade undan grejer i mitt rum och dammsög. Nu ska jag försöka ha det såhär ett tag, eller alltid..   ja det brukar låta så. Tänkte nästan gå och lägga mig snart och försöka sova. Det blev inte så många timmar inatt, tror det var 4 timmar jag sov eftersom jag har fått en stor j*vla blåsa i munnen, den sitter på kinden och varje gång jag ska tugga eller öppna munnen gör det svin ont eftersom tänderna nuddar kinden. 
Hoppas på att den försvinner snart för jag lider. 
 
Ska försöka sova nu och hoppas på en lika bra dag som det har varit idag(förutom blåsan)!
Godnatt




Miss u


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag saknar dig! <3

2011-04-11 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0