Måndag- 11 April

Dagen börjades med en sovmorgon till kvart över 7, det är så skönt att man får sovmorgon när man har börjat cykla till skolan! Jag kan cykla kvart över 8 och kommer fram till skolan halv 9, och vi börjar 08.40. När jag åkte buss var jag tvungen att gå till bussen 07.50 eftersom det tar 6- 8 minuter att gå till bussen. Är skönt med sovmorgon. Sedan är det så himla skönt att cykla på morgonen! ;D

Skolan började med att vissa skulle redovisa, som inte hade gjort det. (jag redovisade när vi var i Julita) Vi som inte behövde redovisa fick läsa på till provet som vi ska ha på onsdag.



Jag satt med fina Ida och Denise ;D




OBS! Vad har hänt här..?
Vi hade blivit utmanade i skolan om att vända stolar och bord upp och ner av våran parallelklass och vi busa med våran andra klass klassrum och vända upp och ner på deras bord och stol. När dom kom tillbaka var alla skit sura. Utmana inte oss om ni ändå ska bli sura! För våran klass kommer ändå vinna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0