herregud

Om jag ska vara ärlig.. jag orkar inte mera. Jag orkar inte med skolan just nu, vill hoppa av! Jag försöker bli av med alla läxor men det känns som ingenting händer. Är det jag som är dålig och för långsam eller är det skolan som ger alldeles för mycket?
När jag gick i 9:an och gick på öppet hus på skolan var jag nästan säker på att någon som sade att vi inte hade några läxor? Eller det var något i den stilen iallafall. Asså bullshit..

Kanske det är därför färre har sökt till Ellwynska? Kanske det var därför några hoppade av skolan, och endel bytte till en annan linje? Om jag fortsätter skriva om skolan nu kommer ni bara få höra negativa saker så bäst att jag lägger av.

Jaa juste, vi har prov på hela kursen Omvårdnad på onsdag. Bäst att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0