18 - 20 September Helgen

Vill ni veta vad jag har gjort i helgen? Här kommer en kort sammanfattning.
Lördags träffade jag Sofie och Daniel och vi bestämde oss för att baka kladdkaka. Kladdkaka med glass och hallon, det låter gott va? ;) Det var gott. Men tyvärr blev det mättande. Samtidigt vi åt kladdkakan kollade vi på filmen "Day after tomorrow" fast alla 3 hade sett den förut men den filmen går alltid att se, tycker jag! När filmen var slut följde vi med Sofie hem. :) sen gick vi hem till Daniel och sov.

I söndags: Sov jag länge med Daniel och vi tog det lugnt den dagen. Jag övningskörde mot Österåker med familjen. Det var första gången jag körde med våran stora bil. Men det gick jättebra, fast det var första gången. När jag kom hem till Daniel igen så pluggade jag teori och sen tog jag och Daniel en liten cykeltur till mataffären och vi köpte lite godis och cola. Sen åkte vi hem och myste på det! Vi valde att titta på valet. Vilka som skulle vinna. Men vi hann somna på direkten och efter några timmar vaknade jag upp ca 03,00 och väckte Daniel och fråga vem det var som vann. :P Tyvärr , blev både hyffsat pigga vid 03.00 och stannade uppe en bra stund. Måste tyvärr meddela att vi gick och la oss vid 06.00 igen.
 
Idag vaknade vi upp vid 09.00! Vi satte igång en film som vi spolade igenom hela filmen så det blev inte så mycket filmtittade för vi orkade inte se filmen :P Jag åkte hem vid 13.00 och gick en kortis med hundarna och sen blev det teoriläsning enda till 16.00. Lite duktig är jag. Sedan blev det att åka till teorin vid 5 tiden. När kursen var slut anmälde jag mig till riskettan och då innebär det att dom ska prata om alkohol, droger, trötthet mm. Riskettan ska börjar kl. 08.15 och den håller på till 12.00. Så under den tiden kommer jag vara ledig från skolan!
Nu: Ska titta klart på tv:n och sen plocka fram saker till skolan som är imorgon.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0