Helgen 10 - 12 September

Så fort jag inte skriver sjunker mina läsare på direkten xD Bäst att försöka iaf lägga några ord på helgerna. Inte alltid så lätt att sitta vid datorn på helgerna för jag är ju oftast inte hemma då. Men ska försöka skärpa mig :D
I fredags började vi kl 10.00 och vi fick sluta efter en redovisning vid 14.30. Efter det mötte jag Daniel och gick med honom på stan en stund, vi köpte lite gottisaker och drog hem till mig och myste!

Lördags: Vaknade jag upp med favoriten! Sen fixade vi till lite här hemma. Så nu har jag gjort om mitt rum + att jag har ett akvarium här ;) Tänkte ha lite fiskar. Som jag hade när jag var liten.
Vi fixade oss snabbt och drog och bowla. Tyvärr så måste jag meddela att jag förlora. :P Efter bowlingen åt vi  mat i duveholmshallen och titta på när dom andra spela där. Sen gick vi hem till mig och ordnade lite gottisaker och tittade på en film. Vi gjorde även en annan sak denna gång. Vi sov på en madrass, väldigt mysigt blev det tillslut och kul att göra lite annat! ;)
Söndags: Har pluggat teorin och hoppas jag är redo med den imorgon. Men innan teorikursen är det skola x) Fast det blir bra med skolan för då får jag träffa vännerna! :)



En till sak som händer imorgon, jo det är att Sofie är hemma igen. Tummen upp för det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0