Torsdag- 23 September

Jag kan inte förstå att det bara är 28 dagar kvar tills jag fyller. Kommer ihåg att jag tog bort allt på min blogg en gång och skrev att det var 5 månader kvar.. och nu är det bara en månad kvar?! Ni förstår vad jag ska göra den 22 Oktober? ;) Kommer bjuda in folk på en liten fest och senare ut på Krogen. Tyvärr så ska jag vara så tråkigt att ha en fest här i stan, för det är så tråkigt här.
Men själva födelsedagen återkommer jag till!

Idag var jag i skolan, vi började kl. 8.30 och fick gå hem ca 15.00! När jag kom hem försökte jag kolla igenom en läxa som vi fick men orkade faktiskt inte göra mer på läxan. Nu sitter jag här och ska snart börja med min myskväll. Jag har en dag för mig själv idag :) Och det första jag ska göra är att duscha och sen ta på mig mysiga kläder och efter det ska jag göra mina efterlängtande popcorn och se på idol! :D Jag har inte ätit popcorn på sjukt länge! Det är bäst att börja nu på en gång så jag kommer hinna med allting.

Jag älskar verkligen Torsdagar, för man blir alltid lika lycklig att tänka på att det är fredag nästa dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0