Tisdag- 15 September

Jag är så besviken på skolan. Jag vet gott och väl att alla inte kan få som dom vill. Men dom borde fråga klart och tydligt vad du vill jobba med när du blir stor och inte bara ta en plats för en som inte vill jobba med det yrket. När jag började på ellwynska fanns det en sak som jag helst ville vara på. Det var såklart på Karsudden! Tyckte det skulle bli så spännande och kul. Men drömmen som man hade släpptes nyss och jag får inte vara på Karsudden för skolan. Jag ska vara på Igelkotten för det finns tydligen ett psyk ställe där. KUL! Fast det bästa är att det inte är försent utan att jag kan vara på Karsudden nästa termin, om jag har tur den gången dvs...
Jag är väldigt ledsen, det kändes så typsikt dom som alltid får som dom vill hamnar alltid på den platsen dom vill ha. Inte tror jag heller att dom hade lottat ut platserna utan bara tagit och lagt alla på något ställe bara. Känns som skolan jävlades (inte för att det är så.)
När våran lärare sa att jag skulle vara på igelkotten fick jag nästan en tår i ögat. Jag ville verkligen vara på Karsudden och det känns inget vidare kul att komma till min praktikplats längre. Allt känns meningslöst ! 
Det var nära att jag gick ut genom dörren och åkte hem...
Men jag stannade kvar i skolan fast mitt humör inte var som den skulle. Jag skäms när jag är ledsen.

Nu känner jag mig så ensam och världelöst,


Tur att man har något att göra idag, för då känns allt mycket bättre.
Ska träffa Julia idag! Tummen upp

Kommentarer
Postat av: Julia

Tråkigt att du inte fick vara på karsudden :( hoppas du får det sen!

Ja idag träffas vi! :D de blir kul! ^^ <3

2010-09-15 @ 17:07:43
URL: http://wheelia.blogg.se/
Postat av: MALIN

<3

2010-09-16 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0