Måndag- 6 September

Idag var jag som vanligt i skolan, vi slutade runt ca 14.00 och efter skolan gick jag på teori kursen. Som tur var slapp jag sitta ensam på teorikursen, vilket jag inte tycker om att göra. Carro var också där =) När kursen slutade kom jag hem och pluggade till redovisningen som vi har till imorgon.
Jag är inte alls förberedd och jag måste läsa saktare än vanligt, vilket jag inte är bra på :P Men skönt att ha det gjort. Jag kommer upp till 4 min om jag läser sakta. Men jag orkar inte bry mig mer om den uppgiften.

Jag funderar på att sova nu?! Jag är sjuk men jag tycker det är skönt att lägga sig tidigt och känna sig utvilad dagen efter. Kan också vara för att jag älskar att sova, hellre sover jag än att vara vaken. Låter helt konstigt, men det ligger något i det. Förr gick jag och la mig vid 01.00 varje dag, men jag lyckades vrida om min vana och lyckas lägga mig vid 22.00.
Nu ska jag bara läsa lite bloggar och hoppa i säng och vänta på en bra film :) Kan ju hända att jag hinner somna ;)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0