Måndag- 27 September

Skrev aldrig igår, det hade hänt massor med saker så jag lämnar den dagen

Idag var det skola och då kom en människa och föresläste för oss. Det var intressant och starkt gjort av den personen! Efter föresläsningen fick vi sluta ca. 14.00 och då gav jag mig hemåt för att läsa igenom teoriboken eftersom det var den sista dagen idag kände jag att jag skulle kunna det flytande. Nu är det slut med teorikursen och det är yttligare ett steg närmare till körkortet. ;) Riskettan på torsdag. Då får man räkna bort den.
Det känns verkligen underbart att komma närmare nu.
När jag senare kom hem från kursen pluggade jag Social behandlingsarbete (y)

och nu sitter jag här med popcorn!



Saknar dig Daniel<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

va duktig du är!

härligt att du belönar dig med popcorn :D har du nån cola till då? ;)

2010-09-28 @ 13:29:51
Postat av: MALIN

Tack Sofie! jag belönade mig med lite popcorn! ;D Nej hade ingen cola tyvärr:( <3

2010-09-28 @ 16:24:18
Postat av: Anonym

haha tänkte på en sak där!:D hade du inte godisförbud? men popcorn går att äta varje dag :D haha ;) love u <3

2010-09-29 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0