Fredag - 3 September

Idag i skolan hände det ingenting. Vi hade Svenska, klassråd och sen var det idrott och sedan fick vi gå hem. Men jag stannade kvar med Emelie och var med henne i ca 2 timmar. Jag hitta en kalender på stan som jag köpte, så nu har jag ordning på mitt liv igen. Efter vi hade kollat överallt så bestämde vi oss att fika på sultans =)


Här har vi Emelie som inte vill vara med :P men det får hon va ändå!


Här är mitt fika. Chokladboll och cola, mumsigt!

Senare idag ska jag träffa Emma! :) och ja vi får se vad vi hittar på! :)
Toppen dag! (Y) :D




Kommentarer
Postat av: Emelie

haha snygging på bild x) Mysigt hade vi! :) <3

2010-09-06 @ 20:27:48
Postat av: MALIN

Vi är snyggingar :D <3

2010-09-06 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0