Fredag- 18 September

Först skolan och där hände det inget speciellt, när jag kom hem så kollade jag datorn och fixade senare iordning mig för kvällen! Åkte sedan till Sofie :)
Vi var där en liten stund och vi bestämde oss för att åka och köpa godis och hyra en film, vilket vi också gjorde :D Vi hyrde filmen "Hachiko" en mysig och bra film.
Filmen är baserad på en verklig händelse



Efter våran filmhyrning åkte vi till Rhodos och åt mat där :D Eftersom Sofie bor i Tyskland så valde vi att äta för att fira våra födelsedagar för vi fyller väldigt nära varandra och det kan bli så att vi inte hinner träffas på våra födelsedagar. Men det var väldigt mysigt att gå ut och äta det bör vi göra om!
Vi åkte sedan hem till Sofie och såg på filmen och åt massa godis!  
Efter filmen satt vi och prata och tillslut hade klockan dragit iväg till kl. 06.00 och då var det dags att åka hem igen och sova. Somna på direkten haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

Bloggsvar: Visst har jag ;) Tack själv gums! Får träffas snart igen och kolla upp lite mer ;D <3

2010-09-19 @ 20:56:28
URL: http://wheelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0