Tisdag- 26 Oktober

Det är nog läge att skriva nu eftersom det var längesen sist.
Sista veckan på praktiken, och det känns skönt. Klarar inte av att jobba där så länge till. Det tar på öronen. Men personalen kommer jag sakna! Det är synd att det snurrar upp och ner på praktiken, menmen , Jag slutade nämnligen kl 13.00 och det brukar jag göra varje fredag men tyvärr har jag trott att det har vart fredag hela dagen. Det är bäst att ställa om hjärnan att det bara är tisdag idag och morgon onsdag.
Vi får försöka lyckas. Jag saknar mina kära klasskompisar med. Träffat er 1 gång på 4 veckor och det var då när jag hade en liten fest här hemma. Det är inte alls bra. Fast snart börjar ju skolan! Då tycker jag vi ska göra något kul.

Och tack alla för väldigt fina presenter! :)
Nej nu måste jag dra! Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker också att vi ska hitta på nått och det ska vi ju på fredag om ni orkar vänta på mig tills 21 :) <3

2010-10-27 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0