Information!

Dålig uppdatering..

Men har inte suttit vid datorn alls. Kan istället berätta vad jag har gjort.
Jo jag har träffat Emma, hon ska ju iväg till paris i ca 3 veckor så det kändes riktigt bra att ha sagt hejdå till henne

Har varit på min praktikplats. Det fungerar bra där och jag har verkligen fått en inblick på praktiken. Mitt schema är bra och det är rätt lugnt på praktiken. Idag fick jag tex sluta mycket tidigare än vad jag skulle ha gjort. Jag slutade 12.20 och imorgon är jag ledig. (:

Har träffat pojken med, och vi har haft en egen lägenhet som vi har bott själva i. Det är skönt att ta hand om sig själv och får veta hur det är att bo själv. Vad jag har kommit på än så länge är att det är krångel med maten, vad man ska äta varje dag.

Sofie är också hemma i Sverige och det är tummen upp!
Häromdagen fikade vi nere på stan och satt och uppdaterade för varandra och vi planerade även att vi ska träffas imorgon (fredag) och hyra filmer och ha en filmkväll! Det kommer bli toppen.

och...
Det ryktas om en fest jag ska ha hemma hos mig?
Helt rätt. Men jag kommer höra av mig till er om vilka tider det är.
Så var inte oroliga friends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0