Födelsedagen

Födelsedagen igår var riktigt bra och jag önska jag kunde spola tillbaka tiden som flög förbi så snabbt. Började med att familjen kom och uppvaktade mig kl 06.00 med presenter på morgonen! Sen åkte dom iväg till jobbet. Jag gick senare upp vid 08.00 och gick in i duschen och tog ansiktsmask (Nu blir Sofie stolt) :) Sedan när jag var färdig kom Daniel hit och gav mig en massa presenter,  Vi tog det lugnt och gick en sväng med hundarna.
Ca 15.00 kom mamma hem och hade med sig smörgåstårta mums! Vi smackade i oss smörgåstårtan och sen bar det av till praktiken. Älsklingen hängde med mig hela vägen dit.
Jag slutade prakten vid 21.00 och då cyklade jag hem, tog fram en cola och precis då kom mamma, pappa och sofia och gav mig yttligare två presenter. :)
Riktigt nöjd över min födelsedag.

Tack alla som skickade gratulationer till mig =)
Ikväll kommer vännerna för att fira mig, ska bli riktigt kul. Vi ska spela spel.. äta godis medmera.
På kvällen kommer vi även dra till krogen :D

På lördag kommer min kära släkt för att fira mig :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha ja nu blev jag riktigt stolt ;D skönt med ansiktsmask!

Låter ju som att du haft en perfekt födelsedag, pojkvän och familj och presenter, och fest dagen efter, super ju :) Hoppas du får det så kul på krogen! :)

<3

2010-10-22 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0