Tisdag- 30 November

Har suttit nu med cancer- häftet och läst igenom det flera gånger och jag orkar inte läsa det mer, fast jag måste göra det.. Tycker inte om när man inte får en hel vecka att plugga. Vi fick mindre än en vecka på oss att läsa 30 sidor. Det känns inte så jättebra!  .. och imorgon är det prov?!
Har lite panik..

Gick till skolan idag och jag gjorde tillslut min muntliga redovisning, för jag sa först att jag skulle göra den på fredag. Men i sista sekund ångrade jag mig och redovisade ändå idag. Nu har jag även gjort den muntliga delen i nationella provet. Kändes helt okej.
Har även pratat med far min i telefonon =)

Tänkte göra iordning lite mat till mig och hundarna, är ju själv hemma...
Mamma kommer hem ikväll och min syster har åkt till Egypten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0