Söndag- 28 November


Hemma från en sjuk bra helg från Norrköping. Har spenderat den med Daniel och vi har shoppat och lagat god mat! Myst riktigt, med glögg, julmust och tittat på filmer. :)
 
När jag kom hem från Norrköping hade jag, mamma och Sofia en myskväll med tv:n. Vi kollade på "ensam mamma söker " och jag måste erkänna att jag vart nervös, eftersom jag redan hade mina favoriter bland dom. Aja,  
Imorgon ska jag upp tidigt och gå ut och gå med hundarna, för resten i familjen jobbar och jag känner att jag måste hjälpa till nu, nu när det är som det är...
Min klocka är ställt på 08.00 och jag ska verkligen upp den tiden med!
Jag borde sova... men känner att jag borde vara uppe och njuta av söndagen. Vissa är ju lediga imorgon från plugget. ;) man ska kanske göra iordning te och se en bra film...?
PUSS


Kommentarer
Postat av: D

sjuuuukt het!<3

2010-11-29 @ 06:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0